Skip navigation

Browsing by Author Малинка, О. Я.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 24  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2017"The future of marketing capability" – загальні контури майбутнього маркетингу підприємствМалинка, О. Я.
2011Аналіз процесу формування капіталу брендів роздрібного ринку нафтопродуктів України (на прикладі бренду "ОККО")Малинка, О. Я.
2013Бренд як елемент системи управління компаніями на роздрібному ринку нафтопродуктівМалинка, О. Я.; Устенко, А. О.
2017"Вірусний" маркетинг як спосіб просування паливного брендуМалинка, О. Я.; Потьомкіна, Н. Ю.
2010Застосування методу ключових факторів успіху для управління капіталом брендів роздрібного ринку нафтопродуктівМалинка, О. Я.; Устенко, А. О.
2017Концептуальна модель процесу лібералізації ринку газуУстенко, А. О.; Перевозова, І. В.; Малинка, О. Я.
2016Кулхантинг як метод дослідження нових трендівМалинка, О. Я.
2016Кількісна оцінка конкурентних переваг підприємстваУстенко, А. О.; Перевозова, І. В.; Малинка, О. Я.; Писків, Г. І.
2017Маркетинговий інструментарій оцінки ідентичності брендуМалинка, О. Я.; Устенко, А. О.
2006Модель процесу спорудження свердловин та оцінка його ефективностіУстенко, А. О.; Малинка, О. Я.
2016Модель інформаційної цінності для системи управління ринковою діяльністю підприємств НГКУстенко, А. О.; Малинка, О. Я.
2016Модель інформаційної цінності для системи управління ринковою діяльністю підприємств НГКУстенко, А. О.; Малинка, О. Я.
2010Моделі управління капіталом брендів роздрібного ринку нафтопродуктівМалинка, О. Я.
2005Організація інформаційного забезпечення управління виробничими процесами (на прикладі УБР)Устенко, А. О.; Малинка, О. Я.
2015Особливості використання географічних інформаційних систем в управлінні брендом підприємстваУстенко, А. О.; Малинка, О. Я.
2016Особливості використання латерального маркетингуМалинка, О. Я.
2017Оцінка комплексу маркетингу підприємстваМалинка, О. Я.; Френдій, І. Т.
2014Принципи організаційної структуризації управління соціально-економічною системоюУстенко, А. О.; Малинка, О. Я.
2017Процес формування комплексу маркетингу підприємстваФрендій, І. Т.; Малинка, О. Я.
2006Уніфікація інформаційного забезпечення управління буровими роботамиУстенко, А. О.; Малинка, О. Я.