Skip navigation

Browsing by Author Малинка, О. Я.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2 to 21 of 24 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Аналіз процесу формування капіталу брендів роздрібного ринку нафтопродуктів України (на прикладі бренду "ОККО")Малинка, О. Я.
2013Бренд як елемент системи управління компаніями на роздрібному ринку нафтопродуктівМалинка, О. Я.; Устенко, А. О.
2017"Вірусний" маркетинг як спосіб просування паливного брендуМалинка, О. Я.; Потьомкіна, Н. Ю.
2010Застосування методу ключових факторів успіху для управління капіталом брендів роздрібного ринку нафтопродуктівМалинка, О. Я.; Устенко, А. О.
2017Концептуальна модель процесу лібералізації ринку газуУстенко, А. О.; Перевозова, І. В.; Малинка, О. Я.
2016Кулхантинг як метод дослідження нових трендівМалинка, О. Я.
2016Кількісна оцінка конкурентних переваг підприємстваУстенко, А. О.; Перевозова, І. В.; Малинка, О. Я.; Писків, Г. І.
2017Маркетинговий інструментарій оцінки ідентичності брендуМалинка, О. Я.; Устенко, А. О.
2006Модель процесу спорудження свердловин та оцінка його ефективностіУстенко, А. О.; Малинка, О. Я.
2016Модель інформаційної цінності для системи управління ринковою діяльністю підприємств НГКУстенко, А. О.; Малинка, О. Я.
2016Модель інформаційної цінності для системи управління ринковою діяльністю підприємств НГКУстенко, А. О.; Малинка, О. Я.
2010Моделі управління капіталом брендів роздрібного ринку нафтопродуктівМалинка, О. Я.
2005Організація інформаційного забезпечення управління виробничими процесами (на прикладі УБР)Устенко, А. О.; Малинка, О. Я.
2015Особливості використання географічних інформаційних систем в управлінні брендом підприємстваУстенко, А. О.; Малинка, О. Я.
2016Особливості використання латерального маркетингуМалинка, О. Я.
2017Оцінка комплексу маркетингу підприємстваМалинка, О. Я.; Френдій, І. Т.
2014Принципи організаційної структуризації управління соціально-економічною системоюУстенко, А. О.; Малинка, О. Я.
2017Процес формування комплексу маркетингу підприємстваФрендій, І. Т.; Малинка, О. Я.
2006Уніфікація інформаційного забезпечення управління буровими роботамиУстенко, А. О.; Малинка, О. Я.
2010Управління капіталом бренду підприємства на роздрібному ринку нафтопродуктівМалинка, О. Я.