Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/1189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКондрат, Р. М.-
dc.contributor.authorКондрат, О. Р.-
dc.contributor.authorСинюк, Б. Б.-
dc.contributor.authorХомин, І. І.-
dc.date.accessioned2016-08-25T07:23:31Z-
dc.date.available2016-08-25T07:23:31Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationФізико-хімічній вплив на високов'язкі нафти з метою підвищення дебітів свердловин і попередження ускладнень у процесі їх експлуатації / Р. М. Кондрат, О. Р. Кондрат, Б. Синюк, І. І. Хомин // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2006. - № 2. - С. 49-55.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/1189-
dc.description.abstractЗа результатами лабораторних досліджень обґрунтована технологія фізико-хімічного впливу на високов'язкі нафти з метою підвищення дебітів свердловин та попередження ускладнень в їх роботі, яка включає комплексне застосування теплових методів, вуглеводневих розчинників і нових типів ПАР.uk_UA
dc.description.abstractAs a result of laboratory research work the technology of physical-chemical influence on high viscosity oil has been substantiated having the aim to increase the output of wells and prevent the complications appeared in their work. This technology includes the complex application of heat, hydrocarbon solvents and new kinds of surfactants.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.titleФізико-хімічній вплив на високов'язкі нафти з метою підвищення дебітів свердловин і попередження ускладнень у процесі їх експлуатаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу - 2006 - №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1596p.pdf404.27 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.