Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/1204
Title: Підвищення експлуатаційної надійності дизельних двигунів бурових установок методом аналізу зміни кутової швидкості обертання колінчастого вала
Authors: Криштопа, С. І.
Issue Date: 2006
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Криштопа, С. І. Підвищення експлуатаційної надійності дизельних двигунів бурових установок методом аналізу зміни кутової швидкості обертання колінчастого вала / С. І. Криштопа // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2006. - № 2. - С. 90-93.
Abstract: Представлено дослідження одного з перспективних напрямків підвищення надійності дизельних двигунів, які експлуатуються в складі силового приводу бурових установок, методом оцінки дійсного стану двигуна по зміні кутової швидкості обертання колінчастого валу при постійному режимі його роботи. Доведено актуальність проведення роботи в області підвищення надійності дизельних двигунів бурових установок. Проведено теоретичне дослідження залежності зміни кутової швидкості обертання колінчастого валу двигуна при постійному режимі його роботи від параметрів дизельного двигуна. Проаналізовано вплив стану систем дизельного двигуна на зміну кутової швидкості обертання колінчастого валу двигуна при постійному режимі його роботи. Сформульовані висновки та вказані напрями подальших досліджень.
The research of one of perspective directions of rise of reliability of diesel drives is represented, which are exploited in structure of a power drive of drill units, method of a rating of the real status of a drive on change of an angular velocity of rotating of a crankshaft at the constant mode of its operation. The urgency of conducting of operation is demonstrated in the field of rise of reliability of diesel drives of drilling units. The idealized research of dependence of change of an angular velocity of rotating of a crankshaft of a drive is held at the constant mode of its operation from parameters of a diesel drive. Influencing a status of systems of a diesel drive on change of an angular velocity of rotating of a crankshaft of a drive is parsed at the constant mode of its operation. The outputs are formulated and the directions of the subsequent researches are indicated.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/1204
Appears in Collections:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу - 2006 - №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1604p.pdf468.34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.