Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/156
Title: Формування екологічної свідомості та її роль в забезпеченні екологічної безпеки
Authors: Мальований, М. С.
Keywords: екологічна свідомість
дошкільні заклади
загальноосвітні школи
заклади професійно-технічної освіти
середні спеціальні та вищі навчальні заклади
курси підвищення кваліфікації та перепідготовки спеціалістів
ecological consciousness
preschool establishments
general schools
establishments of profesiyno-tehnichnoi education
middle special and higher educational establishments
courses of the in-plant training and retraining of specialists
Issue Date: 2010
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Формування екологічної свідомості та її роль в забезпеченні екологічної безпеки / М. С. Мальований // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. - 2010. - № 2. - С. 76-82.
Abstract: Найважливішими суб'єктами формування екологічної свідомості є: дошкільні заклади, загальноосвітні школи усіх тинів, заклади професійно-технічної освіти, середні спеціальні та вищі навчальні заклади, курси підвищення кваліфікації та перепідготовки спеціалістів (екологічна освіта); держава (законотворча та виконавча природоохоронна діяльність); церква; громадські екологічні організації; мас-медіа.
The most important subjects of forming of ecological consciousness are: preschool establishments, general schools of all types, establishments of profesiyno-tehnichnoi education, middle special and higher educational establishments, courses of the in-plant training and retraining of specialists (ecological education); state (zaconotvorcha and executive nature protection activity); church; public ecological organizations; mass-media.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/156
Appears in Collections:Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування - 2010. - №2 (2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
906p.pdf99.98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.