Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2376
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСусак, О. М.-
dc.date.accessioned2016-12-06T13:15:14Z-
dc.date.available2016-12-06T13:15:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСусак, О. М. Особливості розрахунку режимів розвантаження CNG суден у існуючі газотранспортні системи / О. М. Сусак // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2012. - № 2. - С. 24-31.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2376-
dc.description.abstractПроведено розрахунки режимів розвантаження CNG судна. Запропоновано принципову технологічну схему розвантаження, до якої входять вузли підключення берегових комунікації до CNG судна, станція розвантажування та буферний трубопровід, який дозволяє подати газ в існуючу ГТС. Здійснено математичне моделювання режимів розвантаження з використанням загальновідомих залежностей газової динаміки. Встановлено, що процес розвантаження судна проходить у два етапи з тривалістю 2?2,5 годин – першого та 10?11 годин – другого етапів. Загальна тривалість процесу розвантаження із урахуванням всіх операції із заходження і виходу судна з порту, швартування, під’єднання та роз’єднання комунікації складає 24 години, що відповідає вимогам техніко-економічних розрахунків. В процесі розвантаження судна виділено три фази нестаціонарних режимів руху газу тривалістю 30-35 хвилин кожна.uk_UA
dc.description.abstractIn this paper, calculations of the regime of discharging CNG vehicles were made. The basic flow sheet discharging was presented, which includes the coastal communication, connectivity to CNG ship, unloading station and buffer pipeline, which allows supply gas to the existing gas transportation system. The work carried out mathematical modeling discharging modes using commonly known dependencies of gas dynamics. The process of discharging takes place in two stages playing 2 ? 2,5 hours first and 10 ? 11 the second phase. Duration of the process of discharging including all operations call and departure the vessel, mooring, connection and disconnection of communication reaches 24 hours, subject to the technical and economic calculations. In the process of discharging the vessel, there are three phases of nonstationary regimes of the gas phase with duration of non-stationary in 30-35 minutes each.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.subjectCNG судноuk_UA
dc.subjectматематичне моделювання режимів руху газуuk_UA
dc.subjectгазова динамікаuk_UA
dc.subjectнестаціонарні процесиuk_UA
dc.subjectCNG shipuk_UA
dc.subjectmathematical simulation regimes of the gasuk_UA
dc.subjectgas dynamicsuk_UA
dc.subjectnon-stationary processesuk_UA
dc.titleОсобливості розрахунку режимів розвантаження CNG суден у існуючі газотранспортні системиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу - 2012 - №2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3189p.pdf1.44 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать базовое описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.