Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2502
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТутко, Т. Ф.-
dc.contributor.authorЗапухляк, В. Б.-
dc.date.accessioned2016-12-12T13:38:48Z-
dc.date.available2016-12-12T13:38:48Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТутко, Т. Ф. Визначення відстані між роликовими опорами дюкера при його протягуванні через водну перешкоду / Т. Ф. Тутко, В. Б. Запухляк // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2013. - № 2. - С. 52-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2502-
dc.description.abstractДюкер, встановлений на роликових опорах на спусковій доріжці безпосередньо перед водною перешкодою з метою визначення відстані між його опорами, розглядався як багатопрогінна балка під дією рівномірно розподіленого навантаження по всій його довжині. Для розкриття статичної невизначеності такої балки використано рівняння трьох моментів, яке було застосовано при кількості її опор, починаючи від трьох до десяти включно. В результаті встановлено, що найбільший згинальний момент у такій балці при будь-якій кількості опор має місце на другій і передостанній опорах. Цей згинальний момент було прийнято для розрахунку максимально допустимої відстані між опорами дюкера. Крім того, виявилося що при кількості опор більше семи найбільший згинальний момент практично не змінюється. Розрахунок максимально допустимої відстані між опорами дюкера виконано для трубопроводів, зовнішні діаметри яких рівні 529, 720, 820 і 1220 мм при різних товщинах їх стінок. Отримані результати показали, що зі збільшенням товщини стінки трубопроводу дюкера збільшується допустима відстань між його опорами.uk_UA
dc.description.abstractThe aqueducts, mounted on roller bearings in the trigger path just before water obstacle, to determine the distance between its supports, was regarded as the multispan beam under uniformly distributed load along its length. To reach the beam redundancy, the three-moment equation was used, with the number of supports, ranging from three to ten inclusive. The result revealed that the largest bending moment in such a beam with any number of supports occurs on the second and penultimate supports. This bending moment was taken to calculate the maximum distance between aqueduct supports. Besides, it turned out that the number of supports over seven, the largest bending moment remains inchanged. Calculation of the maximum allowable distance between aqueduct supports was performed for pipelines, with outer diameter of 529, 720, 820 and 1220 mm for different wall thickness. The results showed that increasing the aqueduct pipeline wall thickness increases allowable distance between its supports.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.subjectдюкерuk_UA
dc.subjectбагатопрогінна балкаuk_UA
dc.subjectмаксимально допустима відстань між опорамиuk_UA
dc.subjectнайбільший згинальний моментuk_UA
dc.subjectmultispan beamuk_UA
dc.subjectaqueductuk_UA
dc.subjectthe maximum allowable distance between supportsuk_UA
dc.subjectthe largest bending momentuk_UA
dc.titleВизначення відстані між роликовими опорами дюкера при його протягуванні через водну перешкодуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу - 2013 - №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3356p.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.