Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКріль, С. О.-
dc.date.accessioned2017-02-20T12:36:49Z-
dc.date.available2017-02-20T12:36:49Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДослідження та моделювання комплексу поворотна заслінка - виконавчий механізм на магістральному нафтопроводі / С. О. Кріль // Методи та прилади контролю якості. - 2013. - № 2. - С. 84-88.uk_UA
dc.identifier.issn1993-9981-
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3242-
dc.description.abstractПриведені результати моделювання комплексу поворотна заслінка – виконавчий механізм, який застосовується для регулювання тиску на виході та на вході нафтоперекачувальної станції. Підкреслюється важливість контролю тиску в нафтопроводі, щоб забезпечити його безпечну експлуатацію. Аналізується експериментально отримана залежність перепаду тиску від положення поворотної заслінки. Наголошується на необхідності зміни швидкості руху поворотної заслінки особливо в зонах неефективного та занадто великого дроселювання. Побудована модель комплексу поворотна заслінка – виконавчий механізм з урахуванням зміни частоти живлення двигуна.uk_UA
dc.description.abstractПриведены результаты моделирование комплекса поворотная заслонка ‒ исполнительный механизм, который применяется для регулирования давления на выходе и на входе нефтеперекачивающей станции. Подчеркивается важность контроля давления в нефтепроводе, чтобы обеспечить его безопасную эксплуатацию. Анализируется экспериментально полученная зависимость перепада давления от положения поворотной заслонки. Отмечается необходимость изменения скорости движения поворотной заслонки особенно в зонах неэффективного и слишком большого дросселирования. Построенная модель комплекса поворотная заслонка - исполнительный механизм с учетом изменения частоты питания двигателя.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the model of butterfly valve - actuator complex which is used to control the pressure at the outlet and inlet of oil pumping station is built. Also it emphasizes the importance of the pressure control in oil pipeline to ensure its safe operation. The dependence of the differential pressure on the butterfly valve position, which was experimentally obtained in the oil pipelines in operation, is also analyzed in this article. The article points out the need to change velocity of the butterfly valve rotary especially in the inefficient and too large throttling areas. Butterfly valve . actuator complex with changing motor input frequency is modeled.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.subjectповоротна заслінкаuk_UA
dc.subjectмагістральний нафтопровідuk_UA
dc.subjectтискuk_UA
dc.subjectрозділюванняuk_UA
dc.subjectнафтоперекачувальна станціяuk_UA
dc.subjectповоротная заслонкаuk_UA
dc.subjectмагистральный нефтепроводuk_UA
dc.subjectдавлениеuk_UA
dc.subjectразделкиuk_UA
dc.subjectнефтеперекачивающая станцияuk_UA
dc.subjectrotary valveuk_UA
dc.subjectmain pipelineuk_UA
dc.subjectpressureuk_UA
dc.subjectoil pumping stationuk_UA
dc.titleДослідження та моделювання комплексу поворотна заслінка - виконавчий механізм на магістральному нафтопроводіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Методи та прилади контролю якості - 2013 - № 31

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3429p.pdf522.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.