Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДикун, Т. В.-
dc.contributor.authorПолянський, П. І.-
dc.date.accessioned2017-02-22T09:28:27Z-
dc.date.available2017-02-22T09:28:27Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДикун, Т. В. Аналіз ефективності використання біодизельного палива в двигунах внутрішнього згоряння / Т. В. Дикун, П. І. Полянський // Нафтогазова енергетика. - 2015. - № 1. - С. 86-93.uk_UA
dc.identifier.issn1993-9868-
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3283-
dc.description.abstractНа сьогоднішній час дефіцит моторних палив для двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) вимагає їх удосконалення з метою зменшення витрати палива при максимальних потужностях двигунів, а також використання поряд із звичайними паливами на нафтовій основі біопалива та різних їх сумішей. В автомобільних двигунах реакція горіння перетворює енергію нафтового палива в теплоту, а потім в механічну роботу. В результаті реакції горіння утворюються токсичні компоненти. Вони викидаються двигунами в складі відпрацьованих газів. Відпрацьовані гази доповнюються побічними продуктами горіння, які є в паливах нафтового походження або в присадках до енергоносіїв і олив. Частково ця проблема вирішується шляхом використання біопалив, які згорають краще, і в продуктах їхнього згорання міститься менше шкідливих речовин. В статті пропонуються аналітичні дослідження основних техніко-експлуатаційних показників роботи дизельного двигуна Д21А1 на дизельному біопаливі та його сумішах з дизельним паливом. Зроблено висновки та проведено аналіз отриманих результатів для подальших лабораторних та експлуатаційних досліджень.uk_UA
dc.description.abstractВ настоящее время дефицит моторного топлива для двигателей внутреннего сгорания (ДВС) требует усовершенствования с целью уменьшения расхода топлива при максимальных мощностях двигателей, а также использование наряду с обычными топливами на нефтяной основе биотоплива и различных их смесей. В автомобильных двигателях реакция горения превращает энергию нефтяного топлива в теплоту, а затем в механическую работу. В результате реакции горения образуются токсичные компоненты. Они выбрасываются двигателями в составе отработаных газов. Отработанные газы дополняются побочными продуктами горения из топлив нефтяного происхождения или в присадках к энергоносителям и масел.Частично эта проблема решается путем использования биотоплив, которые сгорают лучше, и в продуктах сгорания которых содержится меньше вредных веществ. В статье предлагаются аналитические исследования основных технико-эксплуатационных показателей работы дизельного двигателя Д21А1 на дизельном биотопливе и его смесях с дизельным топливом. Сделанные выводы и анализ полученных результатов для дальнейших лабораторных и эксплуатационных исследований.uk_UA
dc.description.abstractAt present shortage of motor fuels for internal combustion engines (ICE) requires their improvement in order to reduce fuel consumption at maximum engine power and use biofuels and their various mixtures along with conventional petroleum-based fuels. Combustion reaction in automobile engines converts oil-based fuel energy into heat and then into mechanical work. Different toxic components are formed as a result of combustion reaction. Engines emit them as a part of exhaust gases. Exhaust gases are complemented by the combustion by-products, which are included in the oil-based fuels or energy sources additives and oils. This problem can be partially solved by using biofuels that burn better and their combustion products contain less harmful substances. The article deals with analytical studies of the basic technical and operational characteristics of the diesel engine D21A1 operation on biodiesel and its mixtures with diesel fuel. Conclusions and analysis of the obtained results were carried out for further laboratory and operational research.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.subjectбіопаливоuk_UA
dc.subjectбіодизельне паливоuk_UA
dc.subjectсумішuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectефективна потужністьuk_UA
dc.subjectкрутний моментuk_UA
dc.subjectпитома ефективна витрата паливаuk_UA
dc.subjectгодинна витрата паливаuk_UA
dc.subjectтехніко-експлуатаційні показникиuk_UA
dc.subjectаналітичні розрахункиuk_UA
dc.subjectбиотопливоuk_UA
dc.subjectбиодизельuk_UA
dc.subjectсмесьuk_UA
dc.subjectисследованияuk_UA
dc.subjectэффективная мощностьuk_UA
dc.subjectкрутящий моментuk_UA
dc.subjectудельный эффективный расход топливаuk_UA
dc.subjectчасовой расход топливаuk_UA
dc.subjectтехнико-эксплуатационные показателиuk_UA
dc.subjectаналитические расчетыuk_UA
dc.subjectbiofuelsuk_UA
dc.subjectbiodieseluk_UA
dc.subjectmixtureuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjecteffective poweruk_UA
dc.subjecttorqueuk_UA
dc.subjectspecific efficient fuel consumptionuk_UA
dc.subjecthourly fuel consumptionuk_UA
dc.subjecttechnical and operational characteristicsuk_UA
dc.subjectanalytical calculationsuk_UA
dc.titleАналіз ефективності використання біодизельного палива в двигунах внутрішнього згорянняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Нафтогазова енергетика - 2015 - № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5048p.pdf3.55 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.