Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3841
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВольченко, Д. О.-
dc.contributor.authorВольченко, М. О.-
dc.contributor.authorБекіш, І. О.-
dc.contributor.authorКуриляк, Я. В.-
dc.contributor.authorПоляков, П. А.-
dc.contributor.authorСтебелецька, Н. М.-
dc.date.accessioned2017-04-03T12:38:37Z-
dc.date.available2017-04-03T12:38:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНанотрибологічні процеси в парах тертя гальмівних пристроїв / Д. О. Вольченко, М. О. Вольченко, І. О. Бекіш [та ін.] // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2011. - № 1. - С. 51-61. - Частина друга.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3841-
dc.description.abstractУ матеріалах статті на рівні нанотрибології розкрито природу утворення струмів у провідникових та напівпровідникових плівках пар тертя гальмівних пристроїв. Як приклад розглянуто дисково-колодкове гальмо та матеріали для його фрикційних елементів. Проілюстровано роботу мікротермобатарей в парах тертя гальма у режимі мікротермоелектрогенераторів та мікротермоелектрохолодильників. Перевага мікротермобатарей того чи іншого режиму при взаємодії пар тертя гальма сприяє збільшенню або зменшенню їх теплового стану. Розглянуто еталонну зміну динамічного коефіцієнта тертя матеріалу “Ретинакс” ФК – 16Л та ФК – 24А при інверсії струму в парах тертя гальма. Зміна динамічного коефіцієнта тертя розглядалася в п’яти зонах та трьох стадіях нагрівання (нижче, вище та на рівні допустимої температури) фрикційного матеріалу накладки.uk_UA
dc.description.abstractThe article at the nanotribology level reveals the nature of electricity formation in considered and semiconducting films in pair of friction of brake devices. A shoe disk brake and its materials for friction elements are cousidered here as an example. The operation of microbatteries in the brake pair of friction is illustrated. They run in the mode of microthermoelectrogenerators and microthermoelectrocoolers. The advantage of microbatteries of this of that mode under the interaction of brake pair of friction ensures an increase or rectease of their thermal state. The standard alteration of dynamic friction coefficient of the "Retinax FK – 16L and FK - 24А" material in electrity inversion in brake pairs of friction has been considered. The changes of dynamic friction coefficient were examined in five areas of friction material heating and at three levels (lower, higher and at the level of admissible temperature for brake lining material)uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.subjectнаноматеріалиuk_UA
dc.subjectпари тертяuk_UA
dc.subjectнапівпровідникові плівкиuk_UA
dc.subjectмікротермобатареїuk_UA
dc.subjectмікротермоелектрогенераторuk_UA
dc.subjectмікротермоелектрохолодильникuk_UA
dc.subjectnanomaterialsuk_UA
dc.subjectpairs of frictionuk_UA
dc.subjectsemiconducting filmsuk_UA
dc.subjectmicrobatteriesuk_UA
dc.subjectmicrothermoelectrogeneratorsuk_UA
dc.subjectmicrothermoelectrocoolersuk_UA
dc.titleНанотрибологічні процеси в парах тертя гальмівних пристроїв (Частина друга)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2011 - №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1050p.pdf825.8 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.