Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4146
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСторож, Я. Б.-
dc.date.accessioned2017-05-13T12:53:41Z-
dc.date.available2017-05-13T12:53:41Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСторож, Ярослав Богданович Стабілізація навантаженості фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук : спец. 05.05.12 "Машини нафтової і газової промисловості" / Я. Б. Сторож ; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франківськ, 2006. - 19 с. - 15-16.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4146-
dc.description.abstractРобота присвячена підвищенню ефективності роботи фрикційного вузла стрічково-колодкових гальм шляхом стабілізації навантаженості фрикційного вузла на основі моделювання його напружено-деформованого стану та зношування на режимах спуску бурильної колони та буріння й обгрунтування методик розрахунків конструктивних і експлуатаційних параметрів гальма. Створені та досліджені математичні моделі фрикційного вузла - аналітична ділянки гальмівної стрічки, скінчено-елементна фрикційної накладки при її зношуванні та скінчено-елементна фрикційного вузла в розімкненому стані та на початку гальмування - в широкому діапазоні зміни його конструктивних параметрів і навантажень. Дано обгрунтування вдосконалених конструктивних рішень на основі стабілізації навантаженості деталей фрикційного вузла. Наведені результати стендових експериментальних досліджень, виконаних для перевірки адекватності математичних моделей і працездатності дослідної конструкції ділянки фрикційного вузла, а також дана оцінка натурних параметрів фрикційних вузлів гальм із застосуванням методів теорії подібності й аналізу розмірностей. Запропоновані уточнені методики розрахунку основних конструктивних та експлуатаційних параметрів фрикційних вузлів гальма.uk_UA
dc.description.abstractДиссертация посвящена повышению эффективности работы фрикционного узла ленточно-колодочных тормозов путем стабилизации нагруженности фрикционного узла на основе моделирования его напряженно-деформируемого состояния (НДС) и изнашивания на режимах спуска бурильной колоны и бурения и обоснования методик расчета конструктивных и эксплуатационных параметров тормоза. Созданы и исследованы математические модели фрикционного узла -аналитическая участка тормозной ленты, конечно-элементные НДС фрикционной накладки при ее изнашивании и деформации фрикционного узла в разомкнутом состоянии и в начале торможения - в широком диапазоне изменения его конструктивных параметров и нагрузок. Дано обоснование усовершенствованных конструктивных решений на основе стабилизации нагруженности деталей фрикционного узла. Приведены результаты стендовых экспериментальных исследований для проверки адекватности математических моделей и работоспособности опытной конструкции участка фрикционного узла, а также оценка натурных параметров фрикционных узлов тормозов с использованием методов теории подобия и анализа размерностей. Предложены уточненные методики расчета основных конструктивных и эксплуатационных параметров тормоза.uk_UA
dc.description.abstractThe work is devoted to bettering of operating efficiency of the band-shoe brake friction unit through its loading stabilization by simulating its stress deformation state and wearing in conditions of drilling pipe column lowering and well drilling and by refining the techniques for brake design and operating parameter evaluating. The mathematical models have been developed and studied - the analytical one for the brake band part, the finite element ones for the friction shoe while wearing and the friction unit at its open state and brake starting - over wide ranges of the design parameter and loading changes. The friction unit design advancements achieving by load stabilization are born out. The results of experimental testing are shown to illustrate quality of mathematical models and working abilities of the proposed friction unit part design. Drawworks band-shoe performance is estimated by using the modelling experiment data and dimension analysis and similarity theory methods. The refined techniques for estimating main brake design and operating parameters are proposed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІвано-Франківський національний технічний університет нафти і газуuk_UA
dc.subjectбурова лебідкаuk_UA
dc.subjectстрічково-колодкове гальмоuk_UA
dc.subjectфрикційний вузолuk_UA
dc.subjectгальмівна стрічкаuk_UA
dc.subjectфрикційна накладкаuk_UA
dc.subjectнапружено-деформований станuk_UA
dc.subjectзношуванняuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectконструктивні та експлуатаційні параметриuk_UA
dc.subjectбуровая лебедкаuk_UA
dc.subjectленточно-колодочный тормозuk_UA
dc.subjectфрикционный узелuk_UA
dc.subjectтормозная лентаuk_UA
dc.subjectфрикционная накладкаuk_UA
dc.subjectнапряженно-деформированное состояниеuk_UA
dc.subjectизнашиваниеuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectконструктивные и эксплуатационные параметрыuk_UA
dc.titleСтабілізація навантаженості фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідокuk_UA
dc.title.alternativeThe friction unit load stabilizing for draw works band-shoe brakesuk_UA
dc.typeAutoreferatuk_UA
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
as1109.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.