Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4607
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorVasylyshyn, V.-
dc.date.accessioned2017-07-17T11:13:04Z-
dc.date.available2017-07-17T11:13:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationPrinciples and requirements qualimetrik pedagogics / V. Vasylyshyn // сборник тезисов научных трудов ХIX Международной научно-практической конференции "Актуальные проблемы современной науки" (Москва-Астана-Харьков-Вена, 27 апреля 2017 года). - Международный научный центр, 2017. - C. 33-35.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4607-
dc.description.abstractМи живемо в той час, коли освіта вже не є суто описовою наукою, рекомендації якої базуються в основному на принципах здорового глузду. Педагогіка поступово стає наукою, яка виробляє власне технологічне дослідження, поліпшення якого є основним чинником і необхідною умовою подальшого розвитку педагогіки. В даний час активно розвивається кваліметрія - галузь наукових знань, яка вивчає питання методології та розробки комплексних, а в деяких випадках систематичних кількісних оцінок як щодо будь-яких об'єктів (об'єктів, явищ, процесів). Іншими словами, розвивається наукова галузь, яка зосереджується на кількісному описі якісних предметів.uk_UA
dc.description.abstractWe live in a time when education is no longer a purely descriptive science, the recommendations of which were based mainly on the principles of common sense. Pedagogy is gradually becoming a science that produces its own technology research, improvement of which is a major factor and a prerequisite for further development of pedagogy. Currently actively developing qualimetry - branch of scientific knowledge, which studies issues of methodology and the development of complex, and in some cases systematic quantitative estimates as of any objects (objects, phenomena, processes). In other words, developing scientific field that focuses on the quantitative description of quality items.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectкваліметріяuk_UA
dc.subjectоб’єктuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectпроцесuk_UA
dc.subjectнаукова галузьuk_UA
dc.subjectpedagogyuk_UA
dc.subjectqualimetryuk_UA
dc.subjectobjectuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectprocessuk_UA
dc.subjectscientific branchuk_UA
dc.titlePrinciples and requirements qualimetrik pedagogicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6063p.pdf64.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать базовое описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.