Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалинка, О. Я.-
dc.contributor.authorФрендій, І. Т.-
dc.date.accessioned2018-04-05T07:12:59Z-
dc.date.available2018-04-05T07:12:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМалинка, О. Я. Оцінка комплексу маркетингу підприємства / О. Я. Малинка, І. Т. Френдій // Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем : VI міжнар. наук.-практ. конф., 11-13 жовт. 2017 р. / Гораль Л. Т., ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - С. 321-324.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5798-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.titleОцінка комплексу маркетингу підприємстваuk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Appears in Collections:Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6406p.pdf356.74 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.