Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПеревозова, І. В.-
dc.contributor.authorДробко, В. І.-
dc.date.accessioned2018-04-05T07:23:17Z-
dc.date.available2018-04-05T07:23:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПеревозова, І. В. Реклама як основний елемент маркетингової комунікаційної політики НАК "Нафтогаз України" / І. В. Перевозова, В. І. Дробко // Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем : VI міжнар. наук.-практ. конф., 11-13 жовт. 2017 р. / Гораль Л. Т., ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - С. 328-330.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5801-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.titleРеклама як основний елемент маркетингової комунікаційної політики НАК "Нафтогаз України"uk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Appears in Collections:Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6409p.pdf315.33 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.