Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрченко, Н. Б.-
dc.contributor.authorПеревозова, Д. Д.-
dc.date.accessioned2018-04-05T08:50:58Z-
dc.date.available2018-04-05T08:50:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЮрченко, Н. Б. Особливості використання глобального маркетингу для забезпечення соціально-економічного розвитку / Н. Б. Юрченко, Д. Д. Перевозова // Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем : VI міжнар. наук.-практ. конф., 11-13 жовт. 2017 р. / Гораль Л. Т., ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - С. 342-344.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5806-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.titleОсобливості використання глобального маркетингу для забезпечення соціально-економічного розвиткуuk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Appears in Collections:Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6414p.pdf668.76 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.