Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6071
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанкевич, О. В.-
dc.contributor.authorЮрченко, Н. Б.-
dc.date.accessioned2018-06-09T08:25:53Z-
dc.date.available2018-06-09T08:25:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПанкевич, О. В. Проблеми закріплення конкурентних позицій національних компаній на глобальних сегментах / О. В. Панкевич, Н. Б. Юрченко // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., 30 листоп. 2017р. / Юдіна Л.І., уклад. - Київ ; Івано-Франківськ : Футуролог, 2017. - С. 28-30.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6071-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФутурологuk_UA
dc.titleПроблеми закріплення конкурентних позицій національних компаній на глобальних сегментахuk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6676p.pdf282.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.