Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6077
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПеревозова, І. В.-
dc.contributor.authorКалантай, Н. В.-
dc.date.accessioned2018-06-09T09:24:15Z-
dc.date.available2018-06-09T09:24:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПеревозова, І. В. Проблеми та передумови активізації екомаркетингу в Україні / І. В. Перевозова, Н. В. Калантай // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., 30 листоп. 2017р. / Юдіна Л.І., уклад. - Київ ; Івано-Франківськ : Футуролог, 2017. - С. 45-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6077-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФутурологuk_UA
dc.titleПроблеми та передумови активізації екомаркетингу в Україніuk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6682p.pdf303.59 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.