Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6093
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДробко, В. І.-
dc.contributor.authorПеревозова, Д. Д.-
dc.date.accessioned2018-06-12T11:39:54Z-
dc.date.available2018-06-12T11:39:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДробко, В. І. Маркетинговий план як інструмент підвищення конкурентної спроможності підприємства / В. І. Дробко, Д. Д. Перевозова // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., 30 листоп. 2017р. / Юдіна Л.І., уклад. - Київ ; Івано-Франківськ : Футуролог, 2017. - С. 89-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6093-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФутурологuk_UA
dc.titleМаркетинговий план як інструмент підвищення конкурентної спроможності підприємстваuk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6698p.pdf252.88 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.