Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6133
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайлюк, О. В.-
dc.contributor.authorЮрченко, Н. Б.-
dc.date.accessioned2018-07-31T09:06:28Z-
dc.date.available2018-07-31T09:06:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМихайлюк, О. В. Особливості маркетингової програми реалізації інтелектуальних продуктів / О. В. Михайлюк, Н. Б. Юрченко // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., 30 листоп. 2017р. / Юдіна Л.І., уклад. - Київ ; Івано-Франківськ : Футуролог, 2017. - С. 117-119.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6133-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФутурологuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингової програми реалізації інтелектуальних продуктівuk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6710p.pdf277.98 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.