Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/8002
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалюк, Д. Ю.-
dc.contributor.authorКостенко, А. О.-
dc.contributor.authorШпінь, В. М.-
dc.contributor.authorДаляк, Н. А.-
dc.date.accessioned2020-06-02T07:41:54Z-
dc.date.available2020-06-02T07:41:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОсобливості маркетингу в соціальних мережах / Д. Ю. Балюк, А. О. Костенко, В. М. Шпінь, Н. А. Даляк // Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах : матеріали II Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. / Сімків Л. Є., гол. ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2020. - С. 178-180.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/8002-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингу в соціальних мережахuk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Appears in Collections:Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7652p.pdf701.42 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.