| Переглядів | |
|---|---|
| Інформативно-комунікативні технології як засіб інтенсифікації як засіб викладання лінгвокраїнознавства | 174 |
| травня 2025 | червня 2025 | липня 2025 | серпня 2025 | вересня 2025 | жовтня 2025 | листопада 2025 | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Інформативно-комунікативні технології як засіб інтенсифікації як засіб викладання лінгвокраїнознавства | 9 | 69 | 0 | 2 | 3 | 12 | 1 |
| Переглядів | |
|---|---|
| 9282p.pdf | 45 |
| Переглядів | |
|---|---|
| United States | 146 |
| China | 8 |
| Australia | 5 |
| Україна | 4 |
| Japan | 2 |
| Brazil | 1 |
| United Kingdom | 1 |
| Ireland | 1 |
| India | 1 |
| Iran | 1 |
| Переглядів | |
|---|---|
| Ann Arbor | 14 |
| San Mateo | 14 |
| San Ramon | 6 |
| Emeryville | 5 |
| Menlo Park | 4 |
| Milwaukee | 4 |
| Port Lincoln | 3 |
| Shanghai | 3 |
| Fairfield | 2 |
| Lewes | 2 |