Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9311
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВербовська, Л. С.-
dc.contributor.authorЗапухляк, І. Б.-
dc.date.accessioned2023-12-07T10:03:16Z-
dc.date.available2023-12-07T10:03:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВербовська, Л. С. Формування ціннісної пропозиції розвитку університету на основі бізнес-моделі "CANVAS" / Л. С. Вербовська, І. Б. Запухляк // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія: Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2023. - № 1. - С. 51-61.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9311-
dc.description.abstractЗагальносвітові тенденції вищої освіти, євроінтеграційні процеси, гармонізація пропозиції ринку освітніх послуг із потребами ринку праці вимагають формування бізнес-моделі університету із залученням усіх учасників освітнього процесу та зацікавлених осіб. Метою наукової статті є обґрунтування можливості та переваг застосування канви бізнес-моделі для розвитку закладу вищої освіти (ЗВО) на основі ціннісного підходу. Ціннісна пропозиція, яка створена за допомогою бізнес-моделі, має враховувати інтеграцію багатьох факторів, зокрема економічних, соціальних, екологічних, наукових та освітніх цілей. Доведено, що сьогодні вища освіта вступила в ту стадію розвитку, коли наявність гнучкої стратегії розвитку, ціннісної пропозиції та сучасної системи управління стає запорукою стабільної діяльності і подальшого розвитку закладу вищої освіти.uk_UA
dc.description.abstractGlobal trends in higher education, European integration processes, harmonization of the market offer of educational services with the needs of the labor market require the formation of a university business model with the involvement of all participants in the educational process and interested parties. The purpose of the scientific article is to substantiate the possibility and advantages of applying the canvas of a business model for the development of a higher education institution (HEI) based on a value approach. The value proposition that is created with the help of a business model must take into account the integration of many factors, in particular, economic, social, environmental, scientific and educational goals. It has been proven that today higher education has entered a stage of development where the availability of a flexible development strategy, a value proposition and a modern management system becomes a guarantee of stable activity and further development of a higher education institution.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.subjectбізнес-модельuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectціннісна пропозиціяuk_UA
dc.subjectбізнес-модель «Canvas»uk_UA
dc.subjectbusiness modeluk_UA
dc.subjectinstitution of higher educationuk_UA
dc.subjectvalue propositionuk_UA
dc.subject«Canvas» business modeluk_UA
dc.titleФормування ціннісної пропозиції розвитку університету на основі бізнес-моделі "CANVAS"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2023 - № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8852p.pdf370.58 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.