Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9436
Title: Забезпечення енергоефективності та експлуатації складних газотранспортних систем в умоваїх їх неповного завантаження
Authors: Гершун, Б. І.
Keywords: Газотранспортна система
неповне завантаження
магістральний газопровід
газ
оптимізація
компресорна станція
газоперекачувальний агрегат
нестаціонарність
енергетичні витрати
режим роботи
трубопровідний транспорт
коефіцієнт гідравлічного опору
перехідні процеси
математична модель
газодинамічні процеси
Gas transportation system
partial loading
main gas pipeline
gas
optimization
compressor station
gas pumping unit
non-stationarity
energy costs
operating mode
pipeline transport
coefficient of hydraulic resistance
transient processes
mathematical model
das dynamic processes
Issue Date: 2024
Citation: Гершун, Богдана Ігорівна Забезпечення енергоефективності та експлуатації складних газотранспортних систем в умоваїх їх неповного завантаження : дис. ... д-ра філософії : спец. 185 "Нафтогазова інженерія та технології" / Б. І. Гершун. - Івано-Франківськ, 2024. - 116 с. : рис. - 99-114.
Abstract: Метою дисертаційної роботи є підвищення енергоефективності експлуатації складних газотранспортних систем, що працюють в умовах неповного завантаження, для ефективного використання енергоресурсів на транспортування. На основі дослідження стаціонарних режимів роботи газотранспортної системи при частій зміні обсягів перекачування газу запропоновано принцип побудови математичних моделей для оперативного керування системою. Цей принцип характеризується достатньою точністю і високою швидкістю реалізації прогнозних параметрів. В основу моделей покладено метод інтегральних коефіцієнтів впливу, які визначаються за параметрами попередніх режимів. Це дозволяє оперативно визначити тиски і витрати газу в будь-якій точці системи.
The aim of the dissertation is to increase the energy efficiency of the use of complex gas transportation systems operating under conditions of partial load, for the efficient use of energy resources in transportation. Based on the study of steady-state operating modes of the gas transportation system with frequent changes in gas pumping volumes, a principle for constructing mathematical models for the operational control of the gas transportation system has been proposed. This principle is characterized by sufficient accuracy and high speed in implementing predictive parameters. The models are based on the method of integral influence coefficients, which are determined by the parameters of previous modes. This allows the rapid determination of pressures and gas flow rates at any point in the system.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9436
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
d747.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.