Skip navigation

Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 21.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Репутаційний капітал як складова загальної маркетингової стратегії регіонуПеревозова, І. В.; Даляк, Н. А.
2017Фактори формування конкурентних переваг підприємств нафтогазового комплексуПеревозова, І. В.; Даляк, Н. А.; Литвинська, К. О.
2017Взаємозв’язок етапів формування іміджу та етапів становлення підприємстваПеревозова, І. В.; Кравчук, Ю.С.
2017Побудова математичної моделі ймовірності входу підприємства на лібералізований ринок газуДаляк, Н. А.; Перевозова, І. В.
2017Контролінг як система стратегічної реструктуризації нафтогазових підприємствПеревозова, І. В.; Даляк, Н. А.; Кононенко, Т. Н.
2017Реклама як основний елемент маркетингової комунікаційної політики НАК "Нафтогаз України"Перевозова, І. В.; Дробко, В. І.
2017Контролінг маркетингу як один з елементів управління підприємством в умовах лібералізації ринку газу в УкраїніПеревозова, І. В.; Орлов., І. О.
2017Концептуальна модель процесу лібералізації ринку газуУстенко, А. О.; Перевозова, І. В.; Малинка, О. Я.
2017Фактори формування конкурентних переваг підприємств нафтогазового комплексуПеревозова, І. В.; Даляк, Н. А.; Литвинська, К. О.
2017Проблеми та передумови активізації екомаркетингу в УкраїніПеревозова, І. В.; Калантай, Н. В.