Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/1099
Название: Дослідження впливу різних факторів на результати навчання студентів
Авторы: Григорчук, Л. І.
Осипчук, М. М.
Сверида, Б. В.
Дата публикации: 2005
Издательство: ІФНТУНГ
Библиографическое описание: Григорчук, Л. І. Дослідження впливу різних факторів на результати навчання студентів / Л. І. Григорчук, М. М. Осипчук, Б. В. Сверида // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2005. - № 2(11). - С. 19-22.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена результатам вивчення факторів, які впливають на успішність студентів. Розглянуто фактори пов'язані з відвідуванням занять, умовами навчання, кваліфікацією викладацького складу, підготовленістю студентів до навчання, використанням студентом навчальної літератури. Ми показали, що вихідний рівень знань має вирішальний вплив на результати подальшого навчання. Збільшення кількості пропущених занять призводить до зниження показників навчання.
The Article has been devoted to the results of factors study, that influence on the students progress. Factors concerned with the studies attendance, training conditions, magisterial staff qualification, student study preparation, educational literature using by the student have been examined. We pointed out, that initial knowledge level has a decisive influence on the results offollowing study. The increase of quantity of the missing studies leads to the decrease of study indices.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/1099
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу - 2005 - №2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1562p.pdf351.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.