Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/1892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманишин, Ю. Л.-
dc.date.accessioned2016-09-27T08:14:21Z-
dc.date.available2016-09-27T08:14:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРоманишин, Юлія Любомирівна Формування готовності майбутніх документознавців-менеджерів до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Ю. Л. Романишин ; Тернопіл. нац. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2011. - 20 с. - 15-17.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/1892-
dc.description.abstractУ дисертації розроблено модель формування готовності майбутніх документознавців-менеджерів до практичної професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій, яка має такі складники: мета, педагогічні підходи, особливості підготовки, завдання, принципи, методи, засоби підготовки, форми впровадження, функціональна спеціалізація, навчальні дисципліни, що інтегруються, уміння і навички, що формуються, компоненти, критерії, рівні готовності, результат. Системотвірним чинником є мета. Модель є дієвою за наявності педагогічних умов: забезпечення зв’язку теорії з практикою, розвиток та активізація пізнавальних потреб студентів за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних технологій, володіння студентами вміннями використовувати засоби інформаційно-комунікаційних технологій під час виконання професійних завдань з метою аналітико-синтетичної обробки інформації, створення сприятливого інформаційного середовища для якісного функціонування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.uk_UA
dc.description.abstractThe model of formation of the future documentation and management specialists’ readiness for practical professional activity by means of information and communication technologies is developed in the dissertation. The following model implies such components as: aim, pedagogical approaches, peculiarities of training, tasks, principles, training aids and forms of implementation, methods, functional specialization, integrated disciplines, skills, components, criteria and levels of readiness, results. The goal is a system-forming factor. The model becomes active under available pedagogical conditions: support theory and practice connections, development and implementation of student’s needs by means of information and communication technologies (ICT), application of ICT by students for the purpose of analytic and synthetic information processing; creation of favorable information environment for efficient information and communication technologies functioning in studying process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectдокументознавці-менеджериuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectзасоби інформаційно-комунікаційних технологійuk_UA
dc.subjectмодель формування готовності до професійної діяльності майбутніх документознавців-менеджерівuk_UA
dc.subjectdocumentation and management specialistsuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectmeans of information and communication technologiesuk_UA
dc.subjectmodel of the future documentation and management specialists’ readiness for professional activityuk_UA
dc.titleФормування готовності майбутніх документознавців-менеджерів до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологійuk_UA
dc.title.alternativeThe formation of future documentation and management specialists’ readiness for professional activity by means of information and communication technologies.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
an2242.pdf2.59 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.