Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2235
Название: Бандажування трубопроводів як один із шляхів зменшення кільцевих напружень
Авторы: Шлапак, Л. С.
Лінчевський, М. П.
Саркісов, В. О.
Ключевые слова: бандаж
деформації
напружений стан
кільцеві напруження
stressed condition
binding
deformation (strain)
circular stresses
Дата публикации: 2011
Издательство: ІФНТУНГ
Библиографическое описание: Шлапак, Л. С. Бандажування трубопроводів як один із шляхів зменшення кільцевих напружень / Л. С. Шлапак, М. П. Лінчевський, В. О. Саркісов // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2011. - № 2. - С. 36-39.
Краткий осмотр (реферат): Ефективність трубопровідного транспорту значною мірою залежить від технічного стану. Основним видом навантаження, що визначає технічний стан лінійної частини магістральних та технологічних трубопроводів є внутрішній тиск продукту. Наявність дефектів у металі труб (корозійні каверни, вм’ятини, тріщини), які є концентраторами напружень, у поєднанні з напруженнями від внутрішнього тиску, суттєво знижують надійність експлуатації трубопровідних систем, а в окремих випадках, можуть призводити до виникнення аварійних ситуацій. Найбільш перспективним напрямком у підтриманні трубопроводів у працездатному стані є бандажування, тобто підсилення стінки труби силовими елементами (стрічками, дротом, кільцями). За рахунок бандажування можна значно знизити рівень кільцевих напружень у трубопроводі, перевівши таким чином критичні дефекти у докритичні та подовжити міжремонтний термін експлуатації трубопровідних систем. Наведено методику розрахунку товщини композитного бандажу для підсилення несучої здатності та ремонту дефектних ділянок газонафтопроводів. Показано, що при визначенні товщини композитного бандажу необхідно враховувати внутрішній тиск у трубопроводі, за якого встановлюються композитні бандажі, що суттєво впливає на їх геометричні параметри.
The efficiency of pipeline transport depends to some degree on the technical condition. The main type of leading which defines the technical condition of linear part of main and technological pipelines is the internal pressure of the product. The defects availability in pipes metal (corrosion cavities lack of penetration, dents, cracks) which are the concentrators of stresses auf with the combination of stresses causes by internal pressure they substantially decrease the safely of pipeline systems operation, and some cases they can lead to appearance of situations of emergency. The most prospective trend in maintaining pipelines in their operational condition is binding, that is wall pipe reinforcement by strengthening elements (belts, wires, collars). Pie to binding the level of circular stresses can be easily reduced in the pipeline by transferring critical defects into pre-critical and to continue inter repair period of pipeline systems operation. Then is the technique of calculation composite binding for reinforcement of carrier ability and repair of defected parts of oil and gas pipelines. Alt has teen shown that in determining the thickness of composite binding it is necessary to tales into account the internal pressure in the pipeline under which composite binding is installed which significantly influences on their geometric parameters.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2235
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу - 2011 - №2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1195p.pdf282.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.