Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2481
Название: Контактно-імпульсна взаємодія металополімерних пар тертя гальмівних пристроїв
Авторы: Вольченко, О. І.
Вольченко, Д. О.
Криштопа, С. І.
Журавльов, Д. Ю.
Кашуба, М. В.
Ключевые слова: гальмівний пристрій
металополімерні пари тертя
дискретний елементарний контакт
імпульси
нормальна сила
сила тертя
сила опору зсуву
нанотрибологія
мікроплями контакту
braking device
metalopolymer friction pair
discrete elementary contact
pulses
normal force
friction force
shear strength
nanotribology
contact microspots
Дата публикации: 2013
Издательство: ІФНТУНГ
Библиографическое описание: Контактно-імпульсна взаємодія металополімерних пар тертя гальмівних пристроїв / О. І. Вольченко, Д. О. Вольченко, С. І. Криштопа [та ін.] // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2013. - № 1. - С. 111-119.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто умови надійності роботи фрикційних вузлів гальмівних пристроїв у випадку обмеження часу гальмування, середніх питомих навантажень на взаємодіючих поверхнях тертя та робочих поверхневих температур. Показано вплив перерахованих параметрів на динамічні, електричні та теплові фактори імпульсного характеру. Розглянуто особливості ударної взаємодії важконавантажених фрикційних вузлів стрічково-колодкового гальма; миттєву силу тертя при взаємодії мікроділянок тертя з урахуванням сил опору та зсуву на плямах контакту з використанням базових функцій: нормального закону Пуассона та імпульсної функції Дірака; нанотрибологічні процеси при оцінці миттєвої сили тертя у фрикційних вузлах гальм. Контактно-імпульсна взаємодія металополімерних пар тертя гальмівних пристроїв розглядається на макро-, мілі- та нанорівнах.
The conditions of the reliable operation of brake devices friction assemblies are considered under the braking time limitation, average specific load on the interactive surfaces of friction and working superficial temperatures. The influence of the abovementioned parameters of the dynamic, electrical and thermal factors of pulse character is shown. The state of the problem and the purpose of work are formulated and it allowed in the future to consider the follouting questions: the features of shock interaction of heavy-loaded friction assemblies of band shoe brake. The instantaneous force of friction in the interaction microsections taking into account the shear strength on the spots of contact by using the base function of the Puasson’s standard law and Dirac pulse; nanotribologic processes in the estimation of instantaneous forсe of friction in the friction assemblies of brakes. Contact-pulse interaction of metalpolymer friction pairs of braking devices is considered on macro-, micro- and nanolevel.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2481
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу - 2013 - №1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3274p.pdf1.02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.