Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2636
Title: Видобування нафти з високим вмістом піску, смол і парафіну із застосуванням спеціальних конструкцій насосів
Authors: Савчук, В. В.
Keywords: видобування нафти
високий вміст піску
смол і парафіну
нафтові свердловини
штангові свердловинні насосні установки
oil production
high content of sand
asphaltenes and wax
oil well
sucker rod pumping units
Issue Date: 2016
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Савчук, В. В. Видобування нафти з високим вмістом піску, смол і парафіну із застосуванням спеціальних конструкцій насосів / В. В. Савчук // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2016. - № 1. - С. 20-28.
Abstract: Для нарощування власного видобутку нафти з високим вмістом піску, смол і парафіну існує одна з передумов – наявність обладнання, яке б відповідало високим показникам щодо продуктивності, робочих характеристик, якості, надійності та зручності його експлуатації. Проведено дослідження параметрів моделей штангових свердловинних насосних установок на основі результатів математичної обробки паспортних і нормативних показників кращих світових моделей установок.
To increase oil production with hign content of sand, asphaltenes and wax one of the required factors is a special equipment. This equipment shall comply with high production indices, performance capability, quality and operational reliability. The characteristics of different models of sucker rod pumping units based on results of mathematical data treatment of the world best models’ parameters were studied.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2636
Appears in Collections:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу - 2016 - №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4771p.pdf861.57 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.