Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2969
Title: Оптимізація рішень в процесі проектування берегових терміналів для транспортування газу за технологією CNG
Authors: Дзьоба, О.Г.
Джус, А.П.
Keywords: транспортування газу
технологія CNG
берегові термінали
завантажувально-розвантажувальні операції
проектні рішення
транспортирование газа
технология CNG
береговые терминалы
погрузочно-разгрузочные операции
проектные решения
gas transportation
CNG technology
onshore terminals
loading and unloading operations
project solutions
Issue Date: 2012
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Дзьоба, О. Г. Оптимізація рішень в процесі проектування берегових терміналів для транспортування газу за технологією CNG / О. Г. Дзьоба, А. П. Джус // Нафтогазова енергетика. - 2012. - № 1. - C. 41-49.
Abstract: Розглядаються питання проектування берегових терміналів для транспортування газу у стиснутому стані через морські акваторії за допомогою спеціальних суден-газовозів. Визначено основні чинники, які обумовлюють техніко-технологічні параметри берегових терміналів та впливають як на підбір та компонування компресорного обладнання, так і вибір режимних параметрів в процесі виконання операцій із завантаження/розвантаження. Обґрунтовано раціональну послідовність та стадійність виконання завантажувально-розвантажувальних операцій залежно від тисків у наземних газопровідних мережах, параметрів суден-газовозів, продуктивності берегового компресорного обладнання, часових обмежень. Запропоновано можливі варіанти компонування берегових терміналів основним технологічним обладнанням в широкому діапазоні продуктивності газотранспортного маршруту з урахуванням вимог надійності та економічності. Проаналізовано структуру капіталовкладень та експлуатаційних витрат у спорудження та експлуатацію газотранспортної інфраструктури на основі технології CNG і визначено особливості її зміни залежно від довжини маршруту.
Рассматриваются вопросы проектирования береговых терминалов для транспортировки газа в сжатом состоянии через морские акватории при помощи специальных судов-газовозов. Определены основные факторы, обусловливающие технико-технологические параметры береговых терминалов и влияющие как на подбор и компоновку компрессорного оборудования, так и выбор режимных параметров в процессе выполнения операций по загрузке/разгрузке. Обоснована рациональная последовательность и стадийность выполнения погрузочно-разгрузочных операций в зависимости от давлений в наземных газопроводных сетях, параметров судов-газовозов, производительности берегового компрессорного оборудования, временных ограничений. Предложены возможные варианты компоновки береговых терминалов основным технологическим оборудованием в широком диапазоне производительности газотранспортного маршрута с учётом требований надёжности и экономичности. Выполнен анализ структуры капиталовложений и эксплуатационных расходов в сооружение и эксплу- атацию газотранспортной инфраструктуры на основе технологии CNG и определены особенности её изменения в зависимости от длины маршрута.
Considerations of onshore terminals for transporting of compressed gas through marine areas using special gas carriers are considered. The main factors which determine the economic and technological parameters of onshore terminals and affect both the selection and arrangement of compressor equipment, and the selection of operational parameters during operations such as loading and unloading are defined. Rational sequence and stages of loading and unloading operations depending on the pressure in the pipeline terrestrial networks, parameters of gas carriers, productivity of onshore compressor equipment, time constraints are proved. Possible options of layout onshore terminals by basic technological equipment in a wide performance range of gas transportation route with requirements of reliability and efficiency were proposed. The structure of the investment and operating costs in the construction and operation of gas transmission infrastructure based on CNG technologies were analyzed and features of its replacement depending on the length of the route was determined.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2969
ISSN: 1993—9868
Appears in Collections:Нафтогазова енергетика - 2012 - № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3035p.pdf929.68 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.