Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3197
Назва: Дослідження пріоритетів студентів у власній освітній діяльності через відношення до навчальних дисциплін
Автори: Гураль, І. М.
Осипчук, М. М.
Смоловик, Л. Р.
Ключові слова: пріоритети студентів
кластерний аналіз
однофакторний дисперсійний аналіз та його непараметричні аналоги
students’ priorities
cluster analysis
single-factor analysis of variance and its non-parametric analogues
Дата публікації: 2013
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Гураль, І. М. Дослідження пріоритетів студентів у власній освітній діяльності через відношення до навчальних дисциплін / І. М. Гураль, М. М. Осипчук, Л. Р. Смоловик // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2013. - № 4. - С. 167-170.
Короткий огляд (реферат): Наведено результати дослідження ставлення студентів технічного навчального закладу до навчальних дисциплін через їх оцінку за наступним набором ознак: забезпеченість літературою; достатність лекційних занять; достатність практичних занять; інтерес до даної дисципліни; важкість для вивчення; потрібність змін у викладанні даної дисципліни; рівень знань з даної дисципліни; частота обговорення з однолітками змісту дисципліни; достатність наочних матеріалів; бажання викладати дану дисципліну. Використано методи багатовимірного статистичного аналізу. В результаті виявлено систему пріоритетів студентів і ступінь їх зацікавленості у власній освітній діяльності. Встановлено, що ставлення до профільних, фундаментальних, гуманітарних, загальнотехнічних дисциплін та іноземної мови різне. Результати роботи можуть бути використані при плануванні навчального процесу та вдосконаленні змісту і методів технічної освіти.
The paper presents the results of the study of the attitude of technical educational institution students to their academic disciplines by evaluating the following criteria: literature availability; lectures sufficiency; practical classes sufficiency; interest in the discipline; discipline complexity; necessity of changes in the teaching of the discipline; knowledge of the discipline; the frequency of the discipline peer discussions; presentation material sufficiency, desire to teach the discipline. The methods of multivariate statistical analysis were used. As the result of the study, the system of students’ priorities and the degree of their interest in their own educational activities was elicited. It has been discovered that the attitude to major, fundamental, humanitarian, general technical disciplines and a foreign language differs. Study results can be used in educational process planning and improving content and methods of technical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3197
Розташовується у зібраннях:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2013 - №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3420p.pdf349.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.