Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3380
Title: Економія витрати моторних олив і палив при експлуатації рухомого складу нафтогазового технологічного транспорту
Authors: Дмитренко, В. С.
Дмитренко, В. В.
Процюк, Б. Д.
Войцехівська, Т. Й.
Рогів, Н. М.
Keywords: зниження тертя
олива
технічна добавка
reduction of friction
oil
technical supplement
Issue Date: 2013
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Економія витрати моторних олив і палив при експлуатації рухомого складу нафтогазового технологічного транспорту / В. С. Дмитренко, В. В. Дмитренко, Б. Д. Процюк [та ін.] // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2013. - № 1. - С. 207-214.
Abstract: В сучасних умовах економіки актуальною є проблема зменшення витрати олив і палива для рухомого складу нафтогазового технологічного транспорту. Виконаний огляд вказав на можливість вирішення цієї проблеми шляхом використання технічних добавок до олив і палив. Результати експлуатаційних випробувань технічних добавок засвідчили високу ефективність останніх у газових, бензинових і дизельних двигунах, а саме: зменшення витрати оливи на вигорання у два рази, і витрати палива в середньому на 10%. Вперше досягнуто результат по ресурсу дизельного двигуна – 1600000 км пробігу у випадку використання технічної добавки. Все це дасть змогу підвищити рівень технічної готовності нафтогазового технологічного транспорту. Такі результати досягнуті за першою категорією умов експлуатації в природно- кліматичних умовах помірного типу. Результати досліджень впроваджені на станції технічного обслуговування рухомого складу нафтогазового технологічного транспорту Приватного Акціонерного Товариства АТП 12629 у місті Івано-Франківську. Проведено розрахунки необхідної кількості технічних добавок для основних агрегатів базових автомобілів нафтогазового технологічного транспорту з врахуванням їх вартості.
How to reduce volumes of oils and fuels consumpted by motor vehicles in oil and gas industry is a pressing issue of today’s economy. On the basis of the scientific literature analysis, the authors found out that the issue can be solved using technical additives to oils and fuels. The results of the performance test proved the high efficiency of using technical additives in the gas, oil and diesel engines, namely: oil burn-out decreased twice while fuel concumption – by an average of 10 percent. Due to using technical additives, the diesel engine resource fatigue life achieved 1,600,000 km for the first time ever. This would raise the level of technical readiness of motor vehicles in oil and gas industry. The results of the research were introduced at the station for oil and gas industry motor vehicles АТП 12629, motor transportation private joint stock company in Ivano-Frankivsk. Calculations of quantities technical additives necessary for major aggregates of basic oil and gas technological transport vehicles taking into account their costs.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3380
Appears in Collections:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2013 - №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3249p.pdf306.28 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.