Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3539
Назва: Аналіз аварійності на автотранспорті в Україні і підприємствах нафтогазового комплексу. Дослідження складності перехрестя
Автори: Козак, Ф. В.
Дикун, Т. В.
Долішній, Б. В.
Гук, В. І.
Ключові слова: автомобіль
ДТП
пішохід
водій
аварійність
складність
перехрестя
конфліктні точки
відхилення
злиття
перетин
automobile
traffic accident
driver
accident rate
crossing
complexity
conflict points
reflections
confluence
Дата публікації: 2012
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Аналіз аварійності на автотранспорті в Україні і підприємствах нафтогазового комплексу. Дослідження складності перехрестя / Ф. В. Козак, Т. В. Дикун, Б. В. Долішній, В. І. Гук // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2012. - № 3. - С. 198-203.
Короткий огляд (реферат): Наведено розподіл дорожньо-транспортних пригод (ДТП) в Україні за видами, кількість загиблих і поранених залежно від виду пригоди та число загиблих на 100 ДТП. Згідно з цими даними найбільша кількість ДТП припадає на наїзди на пішоходів і зіткнення. Наведено шляхи зменшення кількості ДТП і їх попередження. Зображено діаграма розподілу ДТП в Україні за видами станом на 2010 рік. Наведено кількість ДТП, що сталися за участі пішоходів за місцем їх скоєння. Згідно зі статистичними даними можна зробити висновок про те, що близько 30% пригод відбулися на перехрестях. Визначальним при цьому є рівень складності перехрестя. Проаналізовано існуючий метод визначення складності нерегульованого перехрестя. Проведено розрахунок складності нерегульованого перехрестя вулиць Пасічна-Галицька-Тролейбусна м. Івано-Франківськ за існуючою методикою та з урахуванням фактору «пішохода». Пропонується удосконалений метод визначення складності нерегульованого перехрестя з урахуванням фактора «пішохода». Дана оцінка складності перехрестя з урахуванням фактора «пішохода» дасть можливість об’єктивніше оцінювати складність перехресть і приймати заходи щодо зменшення складності перехрестя, а отже, – зменшення аварійності на перехрестях.
The article deals with traffic accidents grouping as well as death toll and number of injured people depending on group of accidents together with death toll per 100 of traffic accidents. As follows from these data the greatest number of traffic accidents is the share of automobile-pedestrian accidents and collisions. Ways to reduce and prevent number of traffic accidents were proposed. The diagram of traffic accidents grouping in Ukraine in 2010 is shown. A number of traffic accidents that happened with the participation of pedestrians according to the accidents sites is given. According to statistical data about 30% of accidents took place at crossroads. Level of complexity is a key factor here. Existing methods of evaluation of complexity of unsupervised crossing was analyzed. Estimation of complexity of unsupervised crossing of Pasichna-Halytska-Troleibusna streets of Ivano-Frankivsk city according to the existing methods taking into account the “pedestrian” factor as carried out. The improved method of evaluation of complexity of unsupervised crossing taking into account the “pedestrian” factor was proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3539
Розташовується у зібраннях:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2012 - №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3087p.pdf699.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.