Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3636
Title: Дослідження надійності турбокомпресорів на режимах пуску та зупинки дизельних двигунів нафтогазового технологічного транспорту та бурових установок
Authors: Криштопа, С. І.
Криштопа, Л. І.
Мисюк, С. В.
Keywords: дизельні двигуни
турбокомпресори
нафтогазовий технологічний транспорт
бурові установки
diesel engines
turbocompressors
oil and gas technological transport
drilling units
Issue Date: 2012
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Криштопа, С. І. Дослідження надійності турбокомпресорів на режимах пуску та зупинки дизельних двигунів нафтогазового технологічного транспорту та бурових установок / С. І. Криштопа, Л. І. Криштопа, С. В. Мисюк // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2012. - № 1. - С. 182-188.
Abstract: Cтаття присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню експлуатаційних режимів роботи дизельних двигунів з турбокомпресорами нафтогазового технологічного транспорту і бурових установок. Доведена актуальність питання та проаналізовано недоліки, існуючої на даний момент нормативно-технічної документації провідних виробників дизельних двигунів з турбокомпресорами нафтогазового технологічного транспорту і бурових установок. В матеріалах статті аналізується експлуатаційні режими роботи дизельних двигунів з турбокомпресорами нафтогазового технологічного транспорту і бурових установок при низьких температурах навколишнього середовища. Проведені експериментальні та теоретичні дослідження величини тиску моторного масла перед турбокомпресором і витрати моторного масла через підшипники турбокомпресора. Запропоновані заходи, які дозволяють запобігти передчасному виходу з ладу дизельних двигунів з турбокомпресорами нафтогазового технологічного транспорту і бурових установок при низьких температурах навколишнього середовища.
The article is devoted to theoretical and experimental researches of operating office hours of diesel engines with turbocompressors of oil and gas technological transport and drilling units. Actuality of question is proved and the lacks of existent presently normal-technical documentations on exploitation of of leading producers of diesel engines with turbocompressors of oil and gas technological transport and drilling units are analysed. In materials of the article operating office hours of diesel engines turbocompressors of oil and gas technological transport and drilling units at low ambient temperatures is analyzed. Researches of size of pressure of motor oil before turbocompressor and expense of motor oil through bearings of turbocompressor during starting of engine are conducted. The temperatures of details of turbocompressors in case of stopping of diesel engines after different loadings are certain. Experimental and theoretical researches of size of pressure of agile oil before turbocompressor and expense of agile oil through bearings of turbocompressor are conducted. Measures which will prevent premature death diesel engines with turbocompressors of oil and gas technological transport and drilling units are offered.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3636
Appears in Collections:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2012 - №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2960p.pdf611.91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.