Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрушецький, М. В.-
dc.contributor.authorГнилиця, І. Д.-
dc.contributor.authorПрисяжнюк, П. М.-
dc.contributor.authorБартків, М. І.-
dc.date.accessioned2017-03-21T11:15:54Z-
dc.date.available2017-03-21T11:15:54Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗакономірності формування мікроструктури та розподілу механічних властивостей зварного з'єднання, отриманого методом контактного стикового зварювання / М. В. Грушецький, І. Д. Гнилиця, П. М. Присяжнюк, М. І. Бартків // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2012. - № 1. - С. 116-123.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3649-
dc.description.abstractОписано закономірності формування мікроструктури та розподілу механічних властивостей зварного з’єднання, отриманого методом контактного стикового зварювання з пульсуючим оплавленням хвостової частини осердя хрестовини залізничного стрілкового переводу з рейками. Розглянуто технологію та необхідне обладнання для отримання зварної конструкції хрестовини. За допомогою металографічного аналізу розглянуто структури зон термічного впливу та перехідних зон зварного з’єднання “марганцева сталь – аустенітна сталь (вставка) – рейкова сталь”. Проведено вимірювання твердості за Брінелем на поверхнях кочення елементів хрестовини в процесі експлуатації і безпосередньо після зварювання хрестовини. Проведено аналіз розподілу твердості в зварній хрестовині.uk_UA
dc.description.abstractRegularities of microstructure forming and mechanical properties distribution in welded joints resulted from resistance butt pulsatory welding between the tail part of the centerpiece core of the railway switch with rails are described. The technology of producing a welded crosspiece is described as well as equipment required. The structures of termally-effected and transition zones of welded joints (i.e. manganese steel – austenitic steel (insert) – rail steel) are examined by metallographic analysis. Brinnell hardness numbers of rolling surfaces of the centerpiece elements are established both after welding and during the exploitationuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectхрестовинаuk_UA
dc.subjectконтактно-стикове зварюванняuk_UA
dc.subjectзона термічного впливуuk_UA
dc.subjectзносостійкістьuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.subjectcrosspieceuk_UA
dc.subjectbutt-joint weldinguk_UA
dc.subjectheat-affected zoneuk_UA
dc.subjectdurabilityuk_UA
dc.titleЗакономірності формування мікроструктури та розподілу механічних властивостей зварного з'єднання, отриманого методом контактного стикового зварюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2012 - №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2988p.pdf5.27 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.