Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3649
Title: Закономірності формування мікроструктури та розподілу механічних властивостей зварного з'єднання, отриманого методом контактного стикового зварювання
Authors: Грушецький, М. В.
Гнилиця, І. Д.
Присяжнюк, П. М.
Бартків, М. І.
Keywords: залізничний транспорт
хрестовина
контактно-стикове зварювання
зона термічного впливу
зносостійкість
railway transport
crosspiece
butt-joint welding
heat-affected zone
durability
Issue Date: 2012
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Закономірності формування мікроструктури та розподілу механічних властивостей зварного з'єднання, отриманого методом контактного стикового зварювання / М. В. Грушецький, І. Д. Гнилиця, П. М. Присяжнюк, М. І. Бартків // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2012. - № 1. - С. 116-123.
Abstract: Описано закономірності формування мікроструктури та розподілу механічних властивостей зварного з’єднання, отриманого методом контактного стикового зварювання з пульсуючим оплавленням хвостової частини осердя хрестовини залізничного стрілкового переводу з рейками. Розглянуто технологію та необхідне обладнання для отримання зварної конструкції хрестовини. За допомогою металографічного аналізу розглянуто структури зон термічного впливу та перехідних зон зварного з’єднання “марганцева сталь – аустенітна сталь (вставка) – рейкова сталь”. Проведено вимірювання твердості за Брінелем на поверхнях кочення елементів хрестовини в процесі експлуатації і безпосередньо після зварювання хрестовини. Проведено аналіз розподілу твердості в зварній хрестовині.
Regularities of microstructure forming and mechanical properties distribution in welded joints resulted from resistance butt pulsatory welding between the tail part of the centerpiece core of the railway switch with rails are described. The technology of producing a welded crosspiece is described as well as equipment required. The structures of termally-effected and transition zones of welded joints (i.e. manganese steel – austenitic steel (insert) – rail steel) are examined by metallographic analysis. Brinnell hardness numbers of rolling surfaces of the centerpiece elements are established both after welding and during the exploitation
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3649
Appears in Collections:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2012 - №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2988p.pdf5.27 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.