Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3785
Название: Дослідження впливу руху поршня на надійність балкового переходу, прокладеного за схемою пружновикривленого трубопроводу
Авторы: Дорошенко, Я. В.
Дорошенко, Ю. І.
Ключевые слова: балковий перехід
пружновикривлений трубопровід
надійність
стрілка прогину
поршень
інерційна відцентрова сила
температура довкілля
beam bridge
elastic curved pipeline
reliability
value of deflection
pig
inertial centrifugal force
ambient temperature
Дата публикации: 2011
Издательство: ІФНТУНГ
Библиографическое описание: Дорошенко, Я. В. Дослідження впливу руху поршня на надійність балкового переходу, прокладеного за схемою пружновикривленого трубопроводу / Я. В. Дорошенко, Ю. І. Дорошенко // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2011. - № 3. - С. 49-51.
Краткий осмотр (реферат): Наведено методику розрахунку впливу інерційної відцентрової сили, обумовленої рухом поршня надземним балковим переходом, покладеним за схемою пружновикривленого трубопроводу, на стрілку прогину трубопроводу. Встановлено, що температура довкілля є основним чинником, який впливає на надійність надземного балкового переходу, прокладеного за схемою пружновикривленого трубопроводу. Визначено температуру довкілля, перевищення якої може призвести до перевищення стрілки прогину трубопроводу (під час руху поршня переходом) значення максимальної розрахункової стрілки прогину трубопроводу і до зміщення трубопроводу з вільно-рухомої опори.
A method of calculation the influence of inertial centrifugal force caused by the pig movement on beam bridge on a pipeline sagging direction is presented, laid under the elastic curved pipeline scheme on pipeline deflection. The ambient temperature was established to bi the main factor affecting the reliability of the beam bridge laid under the scheme of elastic curved pipeline The value of ambient temperature was calculated, exceeding of it may cause the excess of pipeline deflection (wails pigging through the bridges), then its maximum calculated value and correspondingly the shift of the pipeline laid on the free-moving support were observe.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3785
Располагается в коллекциях:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2011 - №3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2361p.pdf276.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.