Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3972
Title: Комп'ютерне моделювання напружено-деформованого стану фрикційної накладки стрічково-колодкового гальма
Authors: Сторож, Я. Б.
Сторож, Б. Д.
Keywords: стрічково-колодкове гальмо
фрикційний вузол
фрикційна накладка
скінчено-елементне моделювання
напружено-деформований стан
band-shoe brake
friction unit
friction shoe
finite element modeling
stress deformation state
Issue Date: 2010
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Сторож, Я. Б. Комп'ютерне моделювання напружено-деформованого стану фрикційної накладки стрічково-колодкового гальма / Я. Б. Сторож, Б. Д. Сторож // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2010. - № 2. - С. 70-75.
Abstract: Методами скінченно-елементного і кореляційно-регресійного аналізу досліджено вплив навантаження і конструктивних параметрів фрикційного вузла стрічково-колодкового гальма на розподіл напружень у робочому і неробочому контактах фрикційної накладки. Виявлено, що підвищення рівномірності розподілу контактних напружень і зношування фрикційної накладки по її довжині можна досягти зменшенням відстані між накладками і вибором оптимальної товщини гальмівної стрічки.
The influence of loading and design parameters of the drawworks band-shoe brake friction unit on the stress and deformation in the band-shoe and band-drum contacts has been investigated. Increased uniformity of the contact stress distribution and shoe wear along the shoe length could be achieved by decreasing the distance between the shoes and by choosing the optimum brake band thickness.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3972
Appears in Collections:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2010 - №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1023p.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.