Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯнишин, О. К.-
dc.date.accessioned2017-04-26T11:38:47Z-
dc.date.available2017-04-26T11:38:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЯнишин О. К. Медіаосвітні технології як спосіб упровадження ідей Болонського процесу / О. К. Янишин // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. – 2010. – № 4. – С. 48–54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4033-
dc.description.abstractМедіаосвіта сприяє формуванню ключових компетенцій у студентів вищої школи (комунікативної, інформаційної, соціальної, полікультурної, здатності до саморозвитку, самоосвіти та продуктивної творчої діяльності). На прикладі курсу «Етика та психологія ділового спілкування» показано, що інтеграція медіаосвітніх технологій до фахової підготовки майбутніх документознавців є дієвим способом впровадження ідей Болонського процесу.uk_UA
dc.description.abstractМедиаобразование способствует формированию ключевых компетенций у студентов высшей школы (коммуникативной, информационной, социальной, поликультурной, способности к саморазвитию, самообразованию и продуктивной творческой деятельности). На примере курса «Этика и психология делового общения» показано, что интеграция медиаобразовательных технологий в профессиональную подготовку будущих документоведов является действенным способом внедрения идей Болонского процесса.uk_UA
dc.description.abstractMedia education promotes the formation of core competencies of high school students (communication, information, social, multicultural, ability to self-development, self-education and productive creative activity). For example, the course ‘Ethics and Psychology of Business Communication’ has proven that integrating media education technologies into training of students majoring in documentation information management is an effective way to implement the Bologna process ideas.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПедагогічна пресаuk_UA
dc.subjectБолонський процесuk_UA
dc.subjectключові компетенціїuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectмедіаосвітаuk_UA
dc.subjectфахова підготовка майбутніх документознавцівuk_UA
dc.subjectБолонский процессuk_UA
dc.subjectключевые компетенцииuk_UA
dc.subjectмедиаграмотностьuk_UA
dc.subjectмедиаобразованиеuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовка будущих документоведовuk_UA
dc.subjectBologna processuk_UA
dc.subjectcore competenciesuk_UA
dc.subjectmedia educationuk_UA
dc.subjectmedia literacyuk_UA
dc.subjecttraining of students majoring in documentation information management.uk_UA
dc.titleМедіаосвітні технології як спосіб упровадження ідей Болонського процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6009p.doc90.5 kBMicrosoft WordView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.