Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4042
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалинка, О. Я.-
dc.date.accessioned2017-04-28T11:31:06Z-
dc.date.available2017-04-28T11:31:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМалинка О. Я. Особливості використання латерального маркетингу / О. Я. Малинка // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : Матеріали ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів (4 листопада 2016 року). – Київ, 2016. – С. 40 – 41.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4042-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleОсобливості використання латерального маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6016p.pdf149.2 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.