Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4042
Назва: Особливості використання латерального маркетингу
Автори: Малинка, О. Я.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Малинка О. Я. Особливості використання латерального маркетингу / О. Я. Малинка // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : Матеріали ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів (4 листопада 2016 року). – Київ, 2016. – С. 40 – 41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4042
Розташовується у зібраннях:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6016p.pdf149.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.