Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4303
Title: Застосування методу Монте-Карло для оцінки похибки доплерівських вимірювачів швидкості та кута зносу
Authors: Клочко, Н. Б.
Слабінога, М. О.
Тутка, О. О.
Keywords: похибка вимірювання
ефект Доплера
швидкість та кут зносу
метод Монте- Карло
моделювання
погрешность измерения
эффект Доплера
скорость и угол сноса
метод Монте-Карло
моделирование
measurement error
the Doppler effect
speed and drift angle
Monte Carlo method
simulation
Issue Date: 2016
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Застосування методу Монте-Карло для оцінки похибки доплерівських вимірювачів швидкості та кута зносу / Н. Б. Клочко, М. О. Слабінога, О. О. Тутка // Методи та прилади контролю якості. - 2016. - № 1. - С. 81-85.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню можливості застосування методу Монте-Карло для оцінки похибки допплерівських вимірювачів швидкості та кута зносу. Розглянуто основні величини, від яких залежить похибка вимірювання, досліджено характеристики законів їх розподілу. Розроблено послідовність функціонування моделі та реалізовано програмне забезпечення, що виконує дане моделювання. Проведено аналіз отриманих результатів. Здійснено дослідження залежності часу виконання моделюючої програми в залежності від кількості проведених експериментів.
Статья посвящена исследованию возможности применения метода Монте-Карло для оценки погрешности доплеровских измерителей скорости и угла сноса. Рассмотрены основные величины, от которых зависит погрешность измерения, исследованы характеристики законов их распределения. Разработана последовательность функционирования модели и реализовано программное обеспечение, выполняющее данное моделирование. Проведен анализ полученных результатов. Проведено исследование зависимости времени выполнения моделирующей программы в зависимости от количества проведенных экспериментов.
The article investigates the possibility of using the Monte Carlo method for estimation of measurement error for Doppler velocity and drift angle radars. The main values that impact of the measurement error are listed, the characteristics of their distribution laws are shown. Developed the sequence of model operation and implemented software that performs the simulation. The analysis of the results is given. The dependence between runtime of the simulation program based and the number of experiments is shown.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4303
ISSN: 1993-9981
2415-3575
Appears in Collections:Методи та прилади контролю якості - 2016 - № 36

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5404p.pdf484.72 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.