Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4497
Title: Застосування методу ключових факторів успіху для управління капіталом брендів роздрібного ринку нафтопродуктів
Authors: Малинка, О. Я.
Устенко, А. О.
Keywords: бренд
місія бренду
капітал бренду
управління капіталом бренду
ключові фактори успіху
Issue Date: 2010
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Кушлик О. Ю., Степанюк Г. С. Застосування методу ключових факторів успіху для управління капіталом брендів роздрібного ринку нафтопродуктів / О. Ю. Кушлик, Г. С. Степанюк // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2010. - № 1.
Abstract: Адаптовано метод критичних ключових факторів успіху для управління капіталом бренду на ринках світлих нафтопродуктів, що дозволяє виділити критичні дії, з яких повинна починатися практична робота щодо вдосконалення управління брендом. По кожній критичній дії складено профіль, проведено її дослідження та вимірювання і запропоновано покращення реалізації дії, спрямоване на підвищення оцінки рівня її виконання.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4497
ISSN: 2010-0000
Appears in Collections:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2010 - № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zastosuvannya metodu.pdf490.44 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.