Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVasylyshyn, I.-
dc.contributor.authorVasylyshyn, V.-
dc.date.accessioned2018-03-13T13:28:40Z-
dc.date.available2018-03-13T13:28:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВасилишин Я. В., Василишин В. Я. Teaching types in innovation processes of education. Наукове мислення: Збірник статей учасників шістнадцятої всеукраїнської практично-пізнавальної конференції «Наукова думка сучасності і майбутнього», (26 грудня 2017р. - 10 січня 2018р.). Частина 1– Видавництво НМ. Дніпро, 2018. С.3-4uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5687-
dc.description.abstractInnovation processes in education must be seen in its complex social conditioning. This implies: correspondence education system complex vital social needs; internal consistency of its parts, and evaluation of the Company, each of the structural elements; education focus on the progressive development of society; that young people need in education, its social orientation.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectscienceuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectthe modern conceptuk_UA
dc.titleTeaching types in innovation processes of educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6294p.pdf541.15 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.