Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5796
Название: Напрями удосконалення державного управління рекламою курортів і туризму
Авторы: Гуменюк, В. В.
Дата публикации: 2017
Издательство: ІФНТУНГ
Библиографическое описание: Гуменюк, В. В. Напрями удосконалення державного управління рекламою курортів і туризму / В. В. Гуменюк // Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем : VI міжнар. наук.-практ. конф., 11-13 жовт. 2017 р. / Гораль Л. Т., ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - С. 316-318.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5796
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6404p.pdf362.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.