Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5802
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПеревозова, І. В.-
dc.contributor.authorОрлов., І. О.-
dc.date.accessioned2018-04-05T08:28:01Z-
dc.date.available2018-04-05T08:28:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПеревозова, І. В. Контролінг маркетингу як один з елементів управління підприємством в умовах лібералізації ринку газу в Україні / І. В. Перевозова, І. О. Орлов // Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем : VI міжнар. наук.-практ. конф., 11-13 жовт. 2017 р. / Гораль Л. Т., ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - С. 331-333.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5802-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.titleКонтролінг маркетингу як один з елементів управління підприємством в умовах лібералізації ринку газу в Україніuk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Appears in Collections:Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6410p.pdf302.25 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.