Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5802
Название: Контролінг маркетингу як один з елементів управління підприємством в умовах лібералізації ринку газу в Україні
Авторы: Перевозова, І. В.
Орлов., І. О.
Дата публикации: 2017
Издательство: ІФНТУНГ
Библиографическое описание: Перевозова, І. В. Контролінг маркетингу як один з елементів управління підприємством в умовах лібералізації ринку газу в Україні / І. В. Перевозова, І. О. Орлов // Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем : VI міжнар. наук.-практ. конф., 11-13 жовт. 2017 р. / Гораль Л. Т., ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - С. 331-333.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5802
Располагается в коллекциях:Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6410p.pdf302.25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.