Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5803
Title: Управління асортиментом продукції на засадах екомаркетингу
Authors: Тараєвська, Л. С.
Issue Date: 2017
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Тараєвська, Л. С. Управління асортиментом продукції на засадах екомаркетингу / Л. С. Тараєвська // Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем : VI міжнар. наук.-практ. конф., 11-13 жовт. 2017 р. / Гораль Л. Т., ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - С. 333-335.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5803
Appears in Collections:Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6411p.pdf306.24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.