Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОбельницька, Х. В.-
dc.contributor.authorКовцун, Р. В.-
dc.date.accessioned2018-06-09T09:27:28Z-
dc.date.available2018-06-09T09:27:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОбельницька, Х. В. Щодо впровадження концепції екологічного маркетингу вітчизняними підприємствами / Х. В. Обельницька, Р. В. Ковцун // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., 30 листоп. 2017р. / Юдіна Л.І., уклад. - Київ ; Івано-Франківськ : Футуролог, 2017. - С. 48-50.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6078-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФутурологuk_UA
dc.titleЩодо впровадження концепції екологічного маркетингу вітчизняними підприємствамиuk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6683p.pdf277.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.