Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6078
Название: Щодо впровадження концепції екологічного маркетингу вітчизняними підприємствами
Авторы: Обельницька, Х. В.
Ковцун, Р. В.
Дата публикации: 2017
Издательство: Футуролог
Библиографическое описание: Обельницька, Х. В. Щодо впровадження концепції екологічного маркетингу вітчизняними підприємствами / Х. В. Обельницька, Р. В. Ковцун // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., 30 листоп. 2017р. / Юдіна Л.І., уклад. - Київ ; Івано-Франківськ : Футуролог, 2017. - С. 48-50.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6078
Розташовується у зібраннях:Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6683p.pdf277.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.